Müşteri ilgisinden memnun olan ComPay’in hedefi global bir marka olmak

Aralık 2015 itibariyle ilk ürünü olan Online Alışverişlerde Hesaptan Ödeme’yi başlatarak online alışverişte pazarda önemli bir ihtiyacı karşılamaya başlayan ComPay, yılın son çeyreğine hızlı bir giriş yaptı. 2016 senesi içindeyse platformdaki banka sayısını üçe çıkararak hem müşteri kitlesini hem de ürün gamını genişletti.

Online alışverişlerde dijital bankacılık hizmetlerini müşteriyle buluşturarak kolayca ödeme yapılmasını sağlayan ComPay, Atlasglobal, e-bebek.com, Babil.com, Ereyon.com.tr, tatlimeyve.com ve misli.com gibi online alışverişin lider markaları ile ile çalışmaya başladı. Anlaşma sağladığı birçok marka ile de entegrasyon süreci devam ettirerek büyümesini hızla sürdürüyor. ComPay yetkilileri, bu firmalarla 2016 yaz boyunca devam eden “ComPay ile öde 20 TL indirim kazan” kampanyasını sonbahar döneminde de yeni banka işbirlikleri ve online alışveriş firmalarıyla büyüterek devam ettireceklerini ifade ediyorlar.

ComPay’in 2016 değerlendirmesini ve kısa vadeli planları ile ilgili konuşan Kurucu Ortak İrfan Aslan,Müşterilerin ComPay’e olan ilgisinden oldukça memnunuz. Bu ilgi rakamlara da yansımış durumda, örneğin ilk işlemi gerçekleştirdiğimiz günden bu yana her ay ortalama %75 büyüyoruz. ComPay olarak ilk yılımızda Türkiye’nin önde gelen 65 online alışveriş firması ile işbirliği yapmayı ve toplamda 30 Milyon TL ciroya ulaşmayı hedefliyoruz. dedi.

Önümüzdeki dönemde bankaların farklı dijital bankacılık ürün ve hizmetlerini yeni online ödeme seçenekleri olarak kullanmak istediklerini belirten ComPay, yakın gelecekte “Online Alışverişlerde Tüketici Kredisi ile Ödeme” seçeneği projesini hayata geçireceklerini açıkladı. Böylece müşteriler, online ortamda istedikleri ürün için ihtiyaç kredisi çekerek ödeme yapabiliyor olacak.

Aslan, Ayrıca 2017 yılından itibaren ComPay iş modelini yurt dışında çeşitli ülkelerde hayata geçirerek ComPay’i global bir marka olarak konumlamak istiyoruz. Dünyanın önde gelen  bankalarından biri olan BBVA’nın dünya çağında düzenlediği Open Talent 2016 yarışmasında finale kaldık. 8 yıldır düzenlenen bu yarışmada ilk defa Türiye’den bir fintech girişimi finale kalıyor ki ekip olarak ülkemizi temsil etmek bizi son derece gururlandırıyor. Dünyanın her yerinden gelen başarılı FinTech startupları ile aynı arenayı paylaşacağız ve birçok global fintech firmasıyla iş fırsatlarını değerlendireceğiz. Yurt dışına açılımımız da bu şekilde başlamış olacak. diyerek, hedeflerinin global bir marka haline gelmeyi amaçladıklarının altını çizdi.

Habere git